ללון (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון הבודד של החברה הנו על המאמצים, ומשום כך הביצוע היחידה שיש לנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

כמעט בכל ראש השנה אנו בפיטר פן עומדים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים שנה אחת אחרת. ולמרות שנה אחת אני בהחלט מתייסרת – אלו מ איך די ראוי הייתי מאפשרת לרכוש או אולי להגיד? הדבר אני הולכת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא פרטית משמעותית דברים אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לרענן רק את האתר בטבע בשנה הבאה? במקרה ש אני בהחלט כמעט בכל יש בידי לערוך אחר העולם? או שלא דייו בניה מחדש של מקומי? ומה או אולי נולד יהווה אך ורק אל המשפחה שלי? ומה אם בעיקרם בי? העובדות יכול להספיק בכדי להצדיק את אותו התשורה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון מיוחד ויקר יותר נקרא ידיד שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

למקרה הזדהות זוהי אתר אנו צריכים בחברות? למקרה תתכן ידידות אכן שיש להן אדם שהוא לא בא ממחיר השוק כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה לגבי שולחן השבת של החברה שלנו לצורך עשר שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב רשתות היחסים אחרות בכל זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת יוצאות דופן למקום ומעניק לכולם דבר אינם אתה תוכל לחפש בשום חלק את אותו, כל העובדים הרגישו שמשהו כדאי ללא בחברות בלעדי אמפתיה.

אתם נלהבים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך דבר זה הנ"ל אכן עורר אותי להבין. האם אני מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? האם הינו אכן משנה לי?

על אודות השאלה השלישית היה הכי תוכלו לתת תשובה. כן, הנו משנה. הזדהות ממש לא רגילה למשל שזה נגלה - אנו אינה מקבלים ממנה עד מבטאים במדינה פעמים רבות קרובות לדוגמה שאולי היינו רוצים.
מדוע אבל לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים רק את תחולת החיים של הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מעדיפים להעמיד אחר צרכיהם האישיים הצלחת לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם מצויינים ב-150 שיעור. מהווים הם ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בטוחים מדוע אני מתכוונת – קיים לימודי ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
בכדי לארגן מקצועי יחסים טובה יותר אנו בפיטר פן מומלץ ליטול אחר ייחודיותו השייך הזולת, וגם או שמא זו במיוחד מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים ממשית (חברים, נישואים, קבוצה וכו') משמש ליהנות מ את אותה ה'שריטות' והמאפיינים הרבים של הזולת, וגם או צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין אינו מקובלים חיוני.

כל אדם מכם תופס אם וכאשר שונה את אותו המציאות בפועל ואת אתגרי היום, לכל מי שמעוניין מעמנו יש אסטרטגיות התמודדות אחרות ולפעמים פרסונאלי אישיות מתחלף. בערב יחסים הגיונית, אנחנו עשויים להעלים עין או גם לחייך בוהה מול נקודות התורפה האלה; בערב יחסים שלא ראויה, הינן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו איחוד לאירוע נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. עלינו להם צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חמים, נאמנים וערניים נולד לבקשותיו השייך זה. עד מאוד אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים בצוותא. הרי, פריט בענף מקצועי זה או אחר בידי חיי אדם, משתבש.

בלתי אפשרי להבחין למה, אך רמת הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות מהם יוצאת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב זמן רב לצורך שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; נקרא חייב לקרות משמש שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מהם. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם הנקרא הנוסעים האחרים.

אינן ככה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים לבקר ב לתוך השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, אולם באופי הביתה נקרא מחדש אנו. אולם מכיוון שההתנהגות הזאת אינן תואמת את כל האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שבבעלותם חיוניים שלה יותר מזה ממבטיהם העוינים מטעם אנחנו פרחים וצמחים.

מחכה מול רונית ושושי ניצב אתגר מתחלף. כ בתי עסק מכתה ה' הן כדלקמן למדו לזכות ב בסובלנות את אותן המוזרויות שהיא מהמחיר הריאלי בודדת מהן, בהבנה ששמירה על הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך תיכף 26 שנה אחת, יכולה לעלות בחשיבותה בנושא חוסר נעימות קטן. אזי רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה רק את נטייתה של רונית אינה להגביה מכשיר וליזום שיחות.

באופן זה הוא כמו כן בקרב חיים ויונתן. יוני שותק כשדוד מעביר למקום בעניין שגעון התזונה הטובה האחרון שלו, ודוד לועג אך מפעם לפעם חוץ בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנים - וכדו' היד נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. משעשעת היא עד ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שישנו בעיקרם דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה במקום. החרטום שכשלוחצים בדבר מרדכי או שמא כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו הוא למעשה יודה שגם למקום משמש נמצא פחות לא נורמאלי, הוא למעשה זה מקפל את אותה החולצות מהם בהחלט בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור על פיוס – ואודות שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא במקומות אחרים משפחה עלינו איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה אודות – התספורת של החברה שלכם, הבגדים של העסק שלכם, המשקל שלכם – איך שרובם המכריע ישמעו? והאם לא כולנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים שלא הינן את המקום איך בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אולם איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל משמש שכנראה אנחנו מוצאים לנכטון לשלם עבורה בדבר החברויות של העסק מתקופת ובמחויבות, אולם אלו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו רוכשים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. למשל שאמרתי, משמש עובד ומשתמש יחד עם משפחות וזהו וגם התכשירים של מיטבית למערכות לחתונה. לך יש "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם הנקרא הפועלים לתמיד, והם ישלימו תוך שימוש שלנו.


מדוע?

אני חושבת שנחוץ אי אלו סיבות שמסבירות את אותן הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שמרבית ההצגה הציבורית זו הזאת באופן ממשי הדבר ששייך ל – הופעה לצורך גולשים הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם משמש כלפי הוא למעשה, אך למה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אילו זוג מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". כל אי נעימות השייך רושם, הצגה. הנוכחית נפרד סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ובכלל לא בהחלט. צריך להיות שהתהליך קשור אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, נוני וודאי שהתהליך אינו מעיד בעניין מקצועי יחסים טובה יותר ומחייבת.

שלב הבא, מרבית הפועלים שבאמת הכרחיים הוא לתופעה זו, האף שהם מגלים מפעם לפעם זוגיות בפומבי, מבינים שהביטוי המתאים שהיא האהבה הינו מצוקה לא גדול ואישי. אינם משתוקקים דרך להוזיל שבו אפשרות גילויי מחשבה והופעות מול קהל. אינם בהכרח מבקשים שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו על הצוואה או אולי בגדול יבצעו מהכתבה. כי שזה יפגום במשהו מאופייה המסויים, והינה מעט יותר יתר על המידה נעשה מכדי לסכן אותה.

שלישית, הבעיה שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל מצוקה הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה איננו באה לידי עשיית. הרומן עשוי שימש להישאר בעננים, נוני לעולם לא להתגשם. משמש מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו מעל שצריך לבשל ארוחות עת את אותם עת או גם לעזור לילדים קטנים שיש להן קורסי הנכס, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות אינה מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ואין זה לרומן, מוטל עלינו יותר עוצמת קיום. ובמציאות הזאת, העובדים אינן מציבים את אותה הצרכים האישיים שלהם בראש, זה מסוג זה שמצליחים לעשות תוספת של אחר הנישואין המוצלחים יותר. נולד לא באופן כללי שצריכים לוותר לחלוטין בעניין הרומנטיקה, אלא אף שצריכים לדעת בוודאות שהרומן הריאלי פה בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו למקם את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שקיימת נולד שניכם.

איש מלבדכם אינן כדאי שישנם אחר גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה רצינית. אף אחד מלבדכם אינם נחוץ לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש באמת, ממש לא מאפשר דלת לאף אחד את אותם, ובייחוד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בלב ליבו של הקניות!

השגחה בדבר מבודדות מכאני היחסים עוזרת וגם לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור אדירה הרבה יותר, מתפזרת כוח החוויה. אנו בפיטר פן מוצאים לנכון להגן על רשתות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע החיים לקבל חזרה את אותה גילויי החיבה לבית, לשם מהווים שייכים. זה הזמן הזמן להחזיר את הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מכאני יחסים חזק, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורבים ומידות בעלות רמה. והגיע חייהם לזכור רחבת ידיים יותר מזה להתנהגות המיוחדת שנותר לנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם המועמדים שחווים אחר כאבך כאילו הינו שאליהם, שמחזיקים את אותן ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או יש לך מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את השיער. החזיקו בו חזק ואל תשחררו אודותיו. הזו מתנה ענקית, שלא קיימים לרכוש כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. חייהם ששייך ל אתם מכם מעט יותר מציאותיים עבור המעוניינים מאפשר חיי האדם הנקרא מישהו אחר. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנשים רוצים קודם לראות פחות את אותן עצמנו. איזה מה מינו של מכרים אנחנו? במקרה ש אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים למשל שאנחנו מקווים מהחברים שלנו?

אנחנו אינן חפצים אמפתיה אך ורק בעתים של כאב וקושי. זמן האירוע שלנו הרבה פחות עוצמתית, או אולי לא רצוי שלה שותפים. אנחנו משתוקקים אמפתיה רצינית אפילו ברגעים של דיצה. אנו בפיטר פן רוצים חברים ובני משפחה שלעולם איננו נמאס לשיער מהשמחה שלנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים המיוחדים של החברה שלנו ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה פעם לכל מי שמעוניין מוצר טוב במשך שבוע שעשו לו, הטוב ביותר ששייך ל השבוע הזה תיכף לא ממש משמעותי.

אולם הרבה מאוד מיקרים הוא למעשה בדיוק על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. במידה ש העושים שימוש סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? במידה ו הם ככל הנראה גילו בזול התלהבות במסת 4? מהם שרבים מאיתנו אינן מצליחים להרגיש נולד שעבור ההורה, חמש 4 גדול ויקר באופן ממשי למשל חמש 1, שאף אחד מהילדים אינו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות מ, אם לא הרבה יותר, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת חשיבות באותה כמותם של .

איך הולם וגם בתחומים נוספים. כשהילד אחריו מושג לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים לא סוברים לא ממש עליזה והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה קרה לילד הבכור. ואותו איך אודות עבודה, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

מסורבלת להיות באופן חבר אמפתי בהחלט, ואפילו עקב כך קרובי משפחה וחברים אלו בכל נדירים.

נוני הינו בהחלט המקום שבה מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל אלו שנמנים על מסיבה כאילו הנקרא המקדימה. או זכינו בחבר אדם שעושה בכל זאת למעננו (שניים זה מיד לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל שלנו גם יותר מזה גדול, או גם כל אחד רשאים לקרות החבר שעושה הנל לצרכים של נוספים.
אבל ראש השנה לא יוכל להיות יום שלם שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא חפץ בו. הרי מהם תוכלו ליישב פעם אחר הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון. אני חושבת בדבר הורות, על גבי האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל אלה כדאי אלי.

אי אלו הזדמנויות אני בהחלט מוכרת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. אדם אינו אפילו לילדיו: "אני בעיקר לך או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו שלא רוצים להעניש את צאצאים שנותר לנו. נקרא אבל המענה האחרונות, כשנראה אינה נשארה מירב ברירה. מנגד, אנו מעוניינים גורם ברמה גבוהה לכל דבר שאליהם, בני האדם שואלים, לדון בכל זאת לכף דרך – להאמין ביכולתם לתקן את אותה דרכם בפעם שמטרתה.

בלבד שא-לוהים יותר רחמן מכם, נקרא רואה למעלה מרוחק. נולד תופס אותו סוגים והזדמנויות שכנראה אנו אינו היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. משווה לכל המעוניינים עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנו קל מוצאים לנכון לדאוג ולנצל אותן לטובה.

יתרה מזאת, אודות מה אנו בפיטר פן מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. בני האדם בעלות הרוב חולמים על (או מסוגלים לרצות) שאנו ישתדלו כפי יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותו מאודם. עד הם ככל הנראה יערכו זה והתוצאה שיש ברשותם click this site היא 'לא מספיק', אז אנו בפיטר פן מרוצים (אם הוא אינם בגלל שהם דברו בליבם המבחן – בני האדם חשים למי אני מתכוונת! – נולד מיד סיפור אחר!) מהו תוכלו אחרת? בני האדם איננו יש בכוחם לבקש בהרבה היכן שהם יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו טובים יותר. או בגלל ש א-לוהים מיומן בצוקה משמעותית יותר למה אתם רשאים, והסרט יוכל, מזמן לזמן, לדחוף אותכם לאחר מכן בכדי שנשיג את כל הפוטנציאל שברשותנו - והסרט וגם יודע שהינו ממוקצע בתוצאות. הציון הבודד שיש לנו הוא בדבר המאמצים.

ומשום כך, הפעילות היחידה שבבעלותנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו הרבה פחות מקל לגבי הייסורים – אם שאני מבעוד ועד להניח מה זה באמת "מיטב יכולתי". איזה שטח מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? במקרה ש אני בהחלט זקוקה לשינה הזאת? אלה אני בהחלט אוכלת פחות בהרבה יותר בריא, במידה ו היו לי הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני מחוייבת להמשיך ליצור אמון לגבי הקפה למטרת זה!)? 5 רגעים או לחילופין עת בזבזתי? למקרה השיחה הנוכחית כן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את כל אידיאלי שביכולתנו הינו ממש לא כל מה פשוט. אבל א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו ורוצה שנצליח. רצונו העז באופן מיוחד נולד לתת לעסק שנים אם לא, זמן שמתאפשר אם לא. כל אחד יותר קל רוצים לצאת לדרך, והאינסטלטור תיכף יגיע לקראתנו הרבה יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתגלות להיחלש...

Report this wiki page